Isnin, 26 Disember 2011

janda gairah

aku ny seorang janda yang tak ade anak , suami aku baru meningal setahun yang lepas . aku tingal dekat kampung yang jauh dari kawasan bandar , dalam kampung aku ny , aku seorang aje janda yang mengairahkan dengan bentuk badan yang melentik (kalau bahagian bontot aku selalu jadi perhatian) , dengan bahagian tetek aku yang besar membuatkan kalau lelaki kat kampung aku ny pandang aku mesti tak akan terkelip-kelip matanya .

nak jadikan sebuah cerita , aku ny memang laa ramai peminat tapi aku ny sayang kat arwah suami aku yang dah pergi tuh . arwah ade meningalkan aku harta sebelum pemergian dy . pada suatu hari masa aku tengah berjalan nak balik ke rumah . aku ditegur oleh 2 orang pemuda ny .

dia tanya aku jalan na pergi ke pekan , aku pun tunjuklah . tengah aku tunjuk ny yang sorang ny bole pula nak peluk aku "hoii , mabuk ke ape ny !"

"wei , ape kau ny , jangan lah usik cik adik ny , kalau na mintak lah , ahahaha"

hey , ape kena pula budak-budak ny ? aku pun apa lagi jalan laa , tak akan aku na tungu lagikan . "cik adik nak pergi mana tuh , tungu lah kami , ahahha"

aku pun lari laa , dua orang laki tuh kejar aku , salah seorang dari mereka dah berjaya menangkap aku . "nak lari ke mana ny ?" sambil mencium-cium bau badan aku "wangi laa badan dy , wan , ahahah !"

"weii , lepaskan aku laa sial !" ,

"eh , mane laa bole lepas , uhuhu .

3 ulasan:

  1. Kalu macam ni punya sxy tak dapat main dapat hisap biji klintit ngan tetek pun jadi le.tengok gambar pun dah tegang konek.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. latih stamina kejantanan anda dengan
    Fakepussy n Fakepenis

    http://pussypalsu.blogspot.com/

    BalasPadam